Dorum-Neufeld – kistelepülés nagy programkínálattal

Usedom egyetlen nyaralás

Releváns jogdíjmentes képek

Egy németországi nyaralásnak nem kell feltétlenül csupán a múzeumok hűvös termeiről, vagy a sör és kolbász párosáról szólnia, bőven lehet pumpálni az adrenalint: pattanhatunk lóhátra vagy kenuba, mászhatunk sziklát — a sor hosszan folytatható.

Vagy túrázhatunk két lábon — de mi most fókuszáljunk a két kerékre! A pihenés mindenki számára mást jelent.

usedom egyetlen nyaralás

Aki például aktív kikapcsolódásra vágyik, az jó helyen jár: Németország a világ egyik leginkább kerékpáros-barát szeglete. Akkor miért is ne hódolnánk ennek a környezetbarát utazási módnak, amivel úgy érhetünk el gyönyörű tájakat, hogy közben rendesen átmozgatjuk magunkat a nyaralás alatt?

Európában ráadásul itt találjuk a leginkább kiterjedt kerékpárút-hálózatot.

• Belebiciklizni a naplementébe - Humen Online
  • Tenger, kastély, világítótorony A titkos úticél: a Keleti-tenger Szerelem volt elős kattintásra.
  • Be2. fr társkereső
  • Található a legészakibb csúcsán Németországban a Königin der Nordsee Queen of the North Sea a fehér homokos strandok mentésre lenyűgöző vörös sziklák.
  • Meet nő ukrajnában
  • Schulzewerder-sziget Amikor Lengyelország turisztikai üdülőhelyként gondolkodik, gyakran csinos óvárosokra, gyönyörű strandokra és remek ételekre gondolnak.
  • Keresés a nő
  • Bakancslista gyanús helyek az Észak-Német tengerparton

Több mint 70 ezer kilométer hosszú, gondosan karbantartott bicikliút kanyarog az országban — ezek közül kifejezetten nagy távolságokat áthidaló útvonal. Elég csak követni a jól látható jelzéseket, hogy két keréken utazzunk a nagyobb városok között. Ha menet közben pihenőt tartanánk, vagy csak az időjárás nem kedvez nekünk, a biciklis-barát vonatok, autóbuszok és helyi tömegközlekedés révén akkor is tudunk haladni. Ma már szinte mindenhol természetes, így talán meg sem kell említeni, hogy hunter társkereső kerékpárbérlés is opció lehet, legyen szó városon belüli rövid távról, vagy nagyobb utazásról.

Itt érdemes felidéznünk, hogy maga a bicikli echte német találmány.

A rovat népszerű cikkei

Épp tavaly volt kétszáz éve, hogy Karl Drais báró ben először pattanjon fel a Laufmaschine, vagyis a futógép nyergébe, hogy önerőből, ló nélkül közlekedjen. Erőnlétünk függvényében különböző nehézségű útvonalak közül válogathatunk, és bármerre induljunk, bőségesen találunk felfedezésre váró helyeket. Nem számít, hogy kihívást jelentő hegyi terepet, kényelmes tekerést, vagy kulturális látnivalók felkeresését kedveljük inkább, az irigylésre méltó biciklis-infrastruktúrával igazi élmény lesz a kerekezés.

usedom egyetlen nyaralás

Északon például a tenger gyöngyszemeit fűzi össze a parton végigfutó sáv. A Balti-tengeri kerékpár útvonal Baltic Sea Cycle Route egy nemzetközi nyomvonal részeként is működik.

shinshu-navi

Az Európai Kerékpárút Hálózat, azaz az EuroVelo es számú útvonala összesen kilenc országot érint, ráadásul ez a hálózat első úgynevezett körútja. Nincs se kiindulópontja, se végpontja, az északi országokon áthaladva, szinte teljesen végig a part mellett pedálozva óriási kört tehetünk, illetve tehetnénk meg a Balti-tenger körül. Méretét jól jelzi, hogy a rövidnek számító német szakasz önmagában több mint ezer kilométer hosszú. A többnyire lapos terepet csak elvétve jellemzik kisebb dombos részek, ezért könnyen abszolválható akár kezdőknek, akár kényelmesen tekerőknek, vagy akár gyerekekkel is.

usedom egyetlen nyaralás

A Flensburgtól induló és Usedom szigetéig kanyargó út során a tenger végig hűséges társunk lesz, homokos part és szikár sziklafalak váltakoznak majd a tengerparti városok nyüzsgésével.

Ha Flensburgtól kezdjük usedom egyetlen nyaralás útvonal bejárását, utunk során a lübecki öbölben számos olyan egykori üdülővároskát találunk, amiket mára teljesen helyreállítottak és újra régi fényükben ragyognak. Travemündében a tengerre igyekvő hajók forgataga biztosan leköti majd a figyelmünket, ahogy az UNESCO Világörökség listáján szereplő két szomszédos, egykori Hanza-város is.

Iratkozz fel hírlevelünkre

Az apró kikötőváros, Wismar építészetét ugyanúgy a téglagótika határozza meg, mint a gyakorlatilag egy szigetre épült Stralsund városkáét. Garantáltan élvezet lesz ezeknek az óvárosaiban bóklászni!

Az elegáns üdülőváros, Heiligendamm a fehér homlokzatú, közvetlenül a tengerparton álló épületeiről híres; ezután az útvonal keresztülhalad Németország legnagyobb szigetén, Rügenen, ami meseszép krétaszikláival a művészettörténetbe is beírta magát. Ez csupán egyetlen a távolsági útvonal közül, de nyáron egyértelműen ez lehet a legideálisabb — a tenger felől mindig fúj a hűsítő szél, útközben bármikor megmártózhatunk a habokban, és ha az út végére értünk, csak lazán belebiciklizünk a usedom egyetlen nyaralás.

Germany is one of the most bike-friendly countries in the world.